معرفی کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی

یکی از اولین کتاب‌هایی که درباره بانکداری الکترونیکی به زبان فارسی منتشر شد این کتاب است. تجارت نوین، نیازمند ابزارها و زیرساخت‌های مناسب برای گسترش فرآیندهای اقتصادی است. بانک‌ها به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان کلیدی در مراودات تجاری، نقش به سزایی در عرصه تجارت ایفا می‌کنند و همیشه در تکاپوی پیشی گرفتن از رقیبان هستند.

این کتاب با نگاه جامعی به همه مسائل و چالش‌های حوزه بانکداری الکترونیکی، مباحثی همچون مدیریت راهبردیِ بانک و بانکداری الکترونیکی، ریسک و امنیت، فناوری‌های بانکداری، پرداخت الکترونیکی و مدل‌ها و چالش‌های آن، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، کیفیت محصولات و خدمات در بانکداری الکترونیکی و مدیریت کیفیت خدمات بانکی را موردبررسی قرار می‌دهد.

نویسنده: فرنود حسنی، سهیلا سلطانی، فرشته ضرابیه

ناشر: سبزان / ۵۴۳ صفحه / ۹۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *