معرفی کتاب بازاریابی خدمات در صنعت بانکداری

در شرایط جدید کسب‌وکار، روش‌های سنتی بازاریابی، دیگر پاسخگوی نیاز سازمان‌ها نیست. افزایش رقابت، بالا رفتن انتظارات مشتریان، تنوع خدمات و کانال‌های عرضه آن‌ها از جمله دلایلی هستند که بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری را ملزم به کسب آگاهی و به‌کارگیری دستاوردهای عرصه بازاریابی و تبلیغات می‌کند.

این کتاب با ارائه تکنیک‌های جدید بازاریابی در صنعت بانکداری و با استفاده از مطالعه موردی از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، مباحثی همچون بازاریابی خدمات مالی، استراتژی بازاریابی در صنعت بانکداری، موضع‌یابی در نظام بانکداری، بازاریابی هدفمند با طبقه‌بندی مشتریان، بازاریابی الکترونیک و خدمات بانکداری الکترونیک، نشان تجاری و تبلیغات مؤثر در صنعت بانکداری و روش‌های نوین بازاریابی را به‌صورت کاربردی بیان کرده است.

نویسنده: دکتر امیرمحمد فکور ثقیه

ناشر: ترانه / ۲۵۲ صفحه / ۱۴۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *