کتاب ۶۰ الگوی مدل کسبوکار انتشارات راه پرداخت، در اولین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسبوکار، بهعنوان کتاب سال ۱۴۰۰ در زمینه مدیریت کسبوکار در بخش ترجمه شناخته شد و در مراسم اختتامیه این رویداد از مازیار نوربخش و محمدرضا درخشان، مترجمان این کتاب و رضا قربانی، مدیرمسئول انتشارات راه پرداخت، تقدیر به عمل آمد.مشاهده ادامه مطلب
کتاب ابزارها و سلاحها تصویری روشن از پرسشهای برآمده از فناوریهای جدید ارائه میکند و مسیری بالقوه پیش روی شرکتهای فناوری و جامعه قرار میدهد. برد اسمیت راهنمایی روشن و جذاب، در مورد برخی از اضطراریترین بحثهای امروز حوزه فناوری نوشته است.
اولین باری که نام بیتکوین را شنیدیم به سادگی از کنار آن رد شدیم تا چند سال بعد همه نگاهها از جمله نگاه حسرتآمیز ما دوباره به آن جلب شد. چیزی که در ابتدا شبیه به سکههای مجازی در بازیهای آنلاین به نظر میرسید، با گذشت زمان به غول بزرگی تبدیل شد که به راحتی قابل توقف نبود.
در پایان کتاب، شما درک خواهید کرد که استانداردهای صنعت کارت و پرداخت چگونه طراحی شدهاند تا دادههای کارت پرداختی را از دست مجرمان در امان نگه دارند. مطالعه این کتاب به هیچ پیشنیازی احتیاج ندارد.
سازمان شما چه مقدار برای جدیدترین سختافزارها و نرمافزارها، آموزش و همچنین منابع انسانی در حوزه امنیت سایبری هزینه کرده یا اینکه سیستمهای پایهای خود را از سایر سیستمها جدا کرده باشد.
«بهدنبال خشنود کردن رئیستان نباشید. بهدنبال انجام کاری باشید که بیشترین منفعت را برای شرکت دارد.»
«کتاب پیتک» که اوایل سال ۲۰۲۰ توسط گروهی از نویسندگان به رشته تحریر درآمد و انتشارات وایلی آن را منتشر کرد، اخیرا با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ترجمه و انتشارات راه پرداخت آن را به چاپ رسانده است.
اگر صاحب یک کسبوکار خطی هستید، احتمال زیادی وجود دارد که یک پلتفرم بتواند عملکرد شما را به چالش بکشد یا تهدید کند. از آنجا که پلتفرمهای موفق به کمک اثر شبکهای به حاشیه سود بهتری دست پیدا میکنند و بیشتر از شرکتهای سنتی ارزشآفرینی میکنند، بنابراین رشد بیشتری نیز دارند.
در کتاب ما میگوییم که بلاکچین، پتانسیل «غیرمتمرکز کردن زنجیرههای تامین سنتی و ترکیب آنها با هوش مصنوعی، خدمات ارزش افزوده و اینترنت اشیا» را دارد تا بتواند شبکه های ارزش جدیدی خلق کند که نیازمند دستگاهها و همچنین انسانهاست.»
این کتاب سعی می کند تلنگری به بانک ها بزند و آنها را متوجه خطری کند که عدم توجه به احساسات و عواطف مشتریان ممکن است برای آنها در پی داشته باشد.