کتاب قانون تخصیص کیف پول؛ راهنمایی انقلابی و صریح برای برنده شدن در جنگ برای به اشتراک گذاشتن دلها، ذهنها و کیف پول مشتریان است. این کتاب با پشتوانه مطالب علمی منتشرشده در بیزنس هاروارد ریویو و امآیتی سولان منیجمنت ریویو دیدگاه جدید و آزمونپسداده قانون تخصیص کیف پول را شرح میدهد که ثابت شده به مهمترین میزان وفاداری مشتری؛ یعنی سهم کیف پول ارتباط دارد.
مدیران با کتاب قانون تخصیص کیف پول، درک درستی از پولی که از مشتریان دریافت میکنند، پولی که برای دریافت از آنها در دسترس است و آنچه برای دریافت آن پول نیاز دارند، پیدا میکنند. این کتاب مدیران را آماده اجرای طرحی برای رشد پایدار در بلندمدت میکند.
نویسنده: تیموتی ال. کینینگام، لرزان اکسوی، لوک ویلیامز و الکساندر بوی
ناشر: وایلی / ۲۴۰ صفحه / ۱۰.۵۹ دلار (جلد سخت)
کتاب کیف پول رو ترجمه نمیکنید؟
سلام و درود
این کتاب در برنامه ترجمه ما نیست.