عنوان فرعی کتاب نگرشی پویا در عرصهٔ کسبوکار است. «هوش تجاری» اصطلاحی است که بسیاری از سازمانهای چابک و پیشرو به آن توجه میکنند. افزودن برخی کارکردهای کلیدی به سیستمهای پشتیبانیِ تصمیم، اطلاعات اجرایی، اطلاعات مدیریت و سایر سیستمهای تحلیلی و مدیریتی دیگر و یکپارچهسازی تمام قابلیتهای این سیستمها در قالب هوش تجاری، آن را در زمره برترین سیستمهای پشتیبانی از تصمیمهای استراتژیک قرار داده است.
کتاب هوش تجاری، بینشی جدید در امر بهکارگیری اطلاعات و کسب مزیت رقابتی در همه عرصههای کسبوکار ارائه میکند. این کتاب در ۵ بخش و ۱۶ فصل توسط دکتر محمدجعفر تارخ، عضو هیئتعلمی دانشگاه صنعتی خواجهنصیرالدین طوسی و مهندس حسین مهاجری به رشته تحریر درآمده و در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی چاپشده است.
مؤلف: دکتر محمدجعفر تارخ و مهندس حسین مهاجری
ناشر: دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی / ۳۷۲ صفحه / ۲۴۰۰۰ تومان