شرایط استفاده:
کاربر گرامی لطفاً به موارد زیر توجه فرمائید:
– ورود کاربران به وبسایت راه پرداخت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
– کلیه اصول و رویههای فروشگاه راه پرداخت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
– راه پرداخت به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. راه پرداخت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهای تهران و شهرستان وجود ندارد و لازم است مبلغ سفارشها از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– راه پرداخت آسیبهای ناشی از حمل و نقل را در صورتی میپذیرد که در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به راه پرداخت اطلاع داده شود.
شیوههای پرداخت
در فروشگاه راه پرداخت صرفا از طریق پرداخت اینترنتی میتوان محصولات را سفارش داد. کاربران محترم میتوانند مبلغ سفارش خود را از طریق درگاههای پرداخت اینترنتی و با داشتن شماره کارت و رمز دوم و باقی موارد مربوط به پرداختهای اینترنتی انجام دهند.
پاسخ به پرسشهای متداول
۱- آیا کتابهای فروشگاه راه پرداخت را میتوانم از مکانهای دیگری تهیه کنم؟
کتابهای انتشارات راه پرداخت صرفاً از طریق همین فروشگاه ارائه میشود و فعلاً در سایر فروشگاهها عرضهای صورت نمیگیرد.
۲- آیا نسخه الکترونیکی کتابها موجود است؟
تلاش ما بر این است که نسخههای الکترونیکی همه کتابها را برای علاقهمندان به کتابهای الکترونیکی تهیه کنیم. در حال حاضر نسخههای الکترونیک کتابهای فین تک در یک نگاه و شکست بانک از اپلیکیشن طاقچه قابل خریداری است.
۳- آیا نسخههای الکترونیکی مجلات موجود است؟
بله. نسخههای پیدیاف همه شمارههای ماهنامه عصر تراکنش در فروشگاه راه پرداخت و همچنین سامانه جار (Jaaar.com)، و اپلیکیشن های طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.
۴- هزینه ارسال سفارشها در تهران و شهرستان چقدر است؟
کلیه سفارشهای کتاب، مجله و سایر محصولات فروشگاه راه پرداخت بهصورت رایگان برای مشتریان محترم ارسال میشود.
۵- آیا امکان درخواست فاکتور خرید وجود دارد؟
بله. شما میتوانید در قسمت یادداشت خرید، درخواست ارسال فاکتور به همراه سفارش خود داشته باشید.
۶- چرا امکان پرداخت در محل برای سفارشها وجود ندارد؟
از آنجایی که کلیه فرآیند ارسال سفارش کاملاً برونسپاری شده و در اختیار راه پرداخت نیست، لذا فعلاً این امکان وجود نخواهد داشت.
۷- آیا راه پرداخت کتب ناشران دیگر را هم در فروشگاه عرضه میکند؟
فعلاً فروشگاه راه پرداخت کتابهای خود را عرضه میکند ولی در آینده نزدیک این امکان برای فروش کتابها و محصولات دیگر انتشاراتها و شرکتها نیز وجود خواهد شد.
۸- کتابهایی که در دسته در حال انتشار قرار گرفته چه زمانی منتشر میشوند؟
کتابهایی که در مراحل مختلف ترجمه، ویرایش و یا اصلاح قرار دارند، قبل از اینکه به مرحله نهایی برسند در دسته در حال انتشار قرار میگیرند و به محض چاپ نهایی کتاب، بر روی فروشگاه عرضه خواهند شد.
۹- فروشگاه راه پرداخت صرفاً در حوزه کتاب و مجله فعالیت دارد؟
کتاب، مجله، مستندهای تصویری و گزارشهای تحقیقاتی در حال حاضر در فروشگاه عرضه میشوند اما در آینده نزدیک محدود به این موارد نخواهد بود.
۱۰- آیا راه پرداخت متعلق به شرکت و یا سازمان خاصی است؟
خیر. شبکه راه پرداخت (متشکل از پایگاه خبری راه پرداخت، ماهنامه عصرتراکنش، انتشارات راه پرداخت و…) کاملاً خصوصی است و به هیچ نهاد، ارگان و یا شرکت دیگری وابستگی ندارد.
۱۱- آیا لازم است پس از خرید با فروشگاه تماس بگیرم؟
خیر. نیازی نیست. کارشناسان فروشگاه راه پرداخت به محض ثبت سفارشها توسط مشتریان، سایر مراحل را در تا لحظه دریافت سفارش توسط شما انجام خواهند داد.
۱۲- آیا برای خرید از فروشگاه راه پرداخت، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
۱۳- آیا در تمام ساعات شبانهروز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله. شما در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
۱۴- آیا میتوان کتاب یا مجلاتی که موجود نیستند را سفارش دهم؟
فروشگاه راه پرداخت صرفاً برای برخی کتابهایی که در حال انتشار هستند، گزینه پیشخرید را فعال کرده است که مشتریان محترم میتوانند کتاب را سفارش دهند و بلافاصله پس از چاپ به آدرسی که ثبت شده ارسال خواهد شد.
۱۵- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
هر چند اولویت فروشگاه راه پرداخت بهمنظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، خرید اینترنتی است اما مشتریان محترم میتوانند ضمن تماس با شماره ۴۶۰۱۰۵۳۹-۰۲۱نی نیز سفارش خود را انجام دهند.
۱۶- برای انتخاب و خرید کتابها و مجلات در فروشگاه نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیمگیری به من کمک کند؟
پاسخ: بله. اگر محتواهایی که در مورد کتاب و مجلات در فروشگاه ارائه شده، برای شما کافی نبود میتوانید با شماره تلفن ۴۶۰۱۰۵۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بخواهید.
۱۷- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه راه پرداخت محدودیتی دارد؟
خیر. در صورت موجود بودن آن کالا به تعداد موردنظر، محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
۱۸-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را بهصورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
۱۹- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
این امکان برای سفارشهای شهرستان وجود ندارد ولی سفارشهای تهران بین ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر توزیع میشود. در صورتی که میخواهید سفارشتان در زمان خاصی به دستتان برسد، با تلفن شماره ۴۶۰۱۰۵۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید.
۲۰- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
در تهران ۱ تا ۳ روز کاری و در شهرستانها ۲ تا ۷ روز کاری ارسال سفارشها طول خواهد کشید.
۲۱- میتوانم کالایی که سفارش دادهام را با مراجعه به راه پرداخت بهصورت حضوری تحویل بگیرم؟
بله این امکان در صورت هماهنگی با کارشناسان فروشگاه امکانپذیر است.
۲۲- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با کارشناسان راه پرداخت تماس بگیرید تا جهت گرفتن کالا و ارسال کالای جدید هماهنگی لازم را با شما داشته باشند.
۲۳- موضوع و محتوای کتاب ها، مجلات و گزارش های عرضه شده در فروشگاه راه پرداخت چیست؟
فروشگاه راه پرداخت به طور اختصاصی در حوزه فینتک (فناوریهای مالی) فعالیت میکند و محتوای همه کتابها و مجلات این مجموعه در همین رابطه است.
حریم خصوصی
فروشگاه راه پرداخت تمام تلاش خود را در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران به کار می گیرد. این فروشگاه برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و… را از کاربران درخواست میکند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که این اطلاعات صرفا برای ارسال سفارش ها استفاده خواهد شد و هیچ استفاده دیگری از آن صورت نخواهد گرفت.
توجه داشته باشید که شماره تلفن ثابت ۴۶۰۱۰۵۳۹-۰۲۱ تنها شماره ای است که از فروشگاه راه پرداخت با مشتریان تماس گرفته می شود.
رویههای ارسال سفارش
– همه سفارشها در تهران در روزهای عادی بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق پیک ارسال خواهد شد.
– همه سفارشهای شهرستان در روزهای عادی از طریق پست بین ۲ تا ۷ روز کاری ارسال خواهد شد.
– راه پرداخت مسئولیتی در قبال تأخیر خدمات پستی نخواهد داشت.
– ارسال همه سفارشها در فروشگاه راه پرداخت به سراسر ایران رایگان خواهد بود.
رویههای بازگرداندن کالا
رضایت مخاطبان و مشتریان جزو اولویتهای اصلی شبکه راه پرداخت است. بدین منظور در صورت هر گونه آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری تا ۲ روز کاری پس از دریافت، محصولات (به جز مواردی که آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل نامناسب کالا از سوی شرکت پست باشد) بدون هیچ قید و شرطی پس گرفته خواهد شد.
کالای معیوب را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان شبکه راه پرداخت و شماره تلفن۴۶۰۱۰۵۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با راه پرداخت، خودداری کنید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با راه پرداخت تماس بگیرید.